FAQ - FREQUENTLY ASKED QUESTIONs
Târgul se desfășoară exclusiv pe domeniul Wonderland Cluj Resort, și anume Feleacu 407270.
21-24 noiembrie, de joi până duminică, între orele 8:00 și 21:00.
Primele două zile (21 și 22 noiembrie) sunt destinate întâlnirilor și networkingului între furnizori și profesioniști, dar și curioșilor interesați de industria evenimentelor. Trei zile (22 – după deschiderea oficială, 23 și 24 noiembrie) sunt deschise publicului larg.
Concertul live Liviu Vârciu; Wonder Talk cu Anda și Liviu Vârciu; defilări de modă; show-uri live cu artiști și acrobați, tombola, expoziție & târg – toate acestea, plus multe alte surprize, vor avea loc în zilele de weekend – atunci când sunt așteptați mirii și publicul larg care se află în căutarea furnizorilor potriviți pentru organizarea evenimentului lor perfect.
Costul unui bilet de intrare în târg este de 20 lei – rezervat în avans, online. Biletele vor putea fi achiziționate și la fața locului, în zilele evenimentului, la prețul de 30 lei.
Anul acesta, workshop-urile sunt deschise în mod gratuit publicului, pe bază de programare (cu excepția celui susținut de Nicu Bocancea, pentru care se pot achiziționa bilete de AICI). Pentru restul momentelor, participarea se face pe bază de înscriere, printr-un formular, atașate pe prima pagină, în dreptul fiecărui trainer în parte.
Ca să participi la tombola Wonder Events Fair, la momentul vizitării târgului trebuie să ai cu tine un act de identitate și un act doveditor al închirierii unei locații de nunți, fie ele fizice sau electronice.
Pentru a deveni unul dintre furnizori te rugăm să ne contactezi pe adresa de mail fair@wonderevents.ro sau pe WhatsApp la numărul de telefon 0747966337.
Pentru a deveni unul dintre parteneri te poți înscrie prin formularul prezent pe pagina special destinată acestui lucru, https://wonderevents.ro/become-a-sponsor/, sau ne poți contacta la adresa de mail fair@wonderevents.ro cu toate detaliile despre compania ta.
Dacă alegi să ne sprijini ca partener sau să-ți expui serviciile si produsele în cadrul WEF, te vei bucura de:
– networking între furnizori și antreprenori
– seară de Wine, Whiskey & Talks;
– workshop-uri intensive & practice;
– oportunitatea de a semna contracte și de a crea noi colaborări;
– sfaturi și îndrumări de la cei mai cunoscuți experți din domeniul organizării de evenimente.
Pentru o listă completă a beneficiilor te rugăm să consulți broșura disponibilă aici.
Câteva dintre beneficiile de a fi unul dintre participanții la târg sunt:
– șansa de a câștiga o lună de miere în Maldive (dacă sunteți un cuplu care planifică nunta) sau sute de alte premii puse la bătaie de către furnizorii noștri;
– accesul la concertul Live Liviu Vârciu;
– Anda & Liviu Vârciu Wonder Talks;
– prezentări de modă, by Cătălin Botezatu;
– acces la zona de expo & fair;
– oferte exclusive de la furnizorii noștri;
– muzică și show-uri LIVE;
+ alte surprize.
Pentru orice altă întrebare legată de desfășurarea evenimentului ne puteți contacta pe mail la adresa fair@wonderevents.ro sau la telefon utilizând numărul 0747966337.